הסרת שיער לצמיתות
הבטחה ריאלית או טריק שיווקי?

יש לכם חלום קטן בלב: להסיר את השיער מגופכם פעם אחת ולתמיד – מבלי שתצטרכו שוב להשתעבד לגילוח או להסרת שיער בשעווה. אם גם אתם התעניינתם לאחרונה אודות הסרת שיער, סביר כי גם אתם נחשפתם למודעות פרסומיות אגרסיביות המבטיחות לכם "הסרת שיער לצמיתות – הסרת שיער לכל החיים!".

לעתים, הקשר בין הפרסומות ובין המציאות, מקרי בהחלט. רגע לפני שאתם משקיעים את כספכם וזמנכם, דעו גם אתם: האם ניתן להסיר שיער לנצח? התשובה עשויה להפתיע אתכם…

הסרת שיער לצמיתות – מה זה אומר?

רגע לפני שאנחנו משיבים על השאלה האם ניתן להסיר שיער לצמיתות, חשוב שגם אתם תבינו: למה הכוונה ב"הסרת שיער לצמיתות"? הכוונה היא שמדובר על הסרה לנצח. כלומר, על סדרת טיפולים שלאחריה השיער באזורים בהם בוצעה ההסרה, לא ישוב לצמוח.

ישנם לא מעט מכונים וחברות שמפרסמים את טיפולי הסרת השיער שלהם באופן זה. והביקוש? גבוה! מה שקורה בסופו של דבר הוא שהציפיות הגדולות והתוצאות בפועל – מתנגשות. ואיך זה קורה? כעבור X זמן, השיער שהוסר מגופו של המטופל, שב לצמוח. מצד אחד – ישנה חברה שהבטיחה הבטחות ללא כיסוי. מהצד השני – לקוח מתוסכל ומאוכזב שנאלץ לחדש את הטיפולים.  

"שאני אבין: לא קיימת שיטה שיעילותה בהסרת שיער לצמיתות מוכחת?"

זו שאלה מצוינת והתשובה שלילית. כן חשוב לדעת כי השיטה המומלצת והיעילה ביותר היא הסרת שיער בלייזר. ואם להיות יותר מדויקים – הסרת שיער המתבצעת באמצעות המכשיר "סופרנו טיטניום". שיטת הסרת שיער בלייזר לא מתיימרת להיות "שיטה להסרת שיער לצמיתות", אך היא בהחלט מתיימרת לספק תוצאות מרשימות ועמידות.

שיטת הלייזר מחלישה את השערה, מעכבת את הצמיחה ומאפשרת לכם ליהנות מגוף חלק משיער לתקופה ארוכה! עד כמה ארוכה? התשובה אינה חד משמעית. כל אדם מאופיין בצבע עור שונה, גוון שערה ספציפי ומאפייני צמיחה שונים. כל אלו משפיעים בצורה ישירה על עמידות התוצאה.  

בחירת מכון להסרת שיער – מה חשוב לבדוק?

כעת, גם אתם מבינים כי ישנם פרסומים שאינם מבוססים, כאשר תכליתם היא אך ורק למכור לכם. לפניכם, מספר טיפים שיסייעו לכם בבחירת מכון אמין ומקצועי לאסתטיקה רפואית:

  • שיטת הסרת השיער – הסרת שיער בלייזר מתבצעת בשיטות שונות ובאמצעות מכשירים שונים. תנו עדיפות למכונים המסירים שיער בשיטת SHR ובמכשיר הסופרנו טיטניום.
  • איכות השירות – התוצאה אמנם חשובה, אך הדרך חשובה לא פחות. כבר בפגישת הייעוץ, בחנו עד כמה הצוות אדיב אליכם, סבלני לשאלותיכם וקשוב לבקשותיכם. כמו כן, בדקו מהי זמינות הטיפולים.
  • כנות ואמינות – העריכו מכון שבו הצוות מנדב לכם מידע אובייקטיבי, מקצועי ואמין. חשוב שהצוות יהיה כן אתכם מהרגע הראשון באשר לתוצאות (אין כזה דבר הסרה לצמיתות, זוכרים?), תופעות הלוואי הצפויות, מידת ההתאמה שלכם לטיפול וכן הלאה.

אצלינו תקבלו טיפול איכותי בלי הבטחות מיותרות
ההבטחה היחידה שלנו אליכם - שתמיד תהיו מרוצים!

גלילה לראש העמוד

פנו עוד היום וקבלו ייעוץ חינם לכל המחלקות